تمام brokers 1




تمام بروکرز بائنری اختیارات بروکرز کی ایک مکمل فہرست مندرجہ ذیل ہے، وہ اس وقت ان ویب پر کہیں درج تلاش کرنے کے لئے کی صلاحیت کے مقابلے میں دیگر کسی بھی ترتیب میں کا اہتمام کیا نہیں کر رہے ہیں. جلد ہی اس فہرست ان کے ہوم پیج پر جائیں جائزے کے لنکس (ہم ان کے پاس جب)، ان کے ناپسندیدہ افراد کی فہرست کی درجہ بندی اور مختصر نوٹ اور ایک لنک کے ساتھ اضافہ کیا جائے گا میں Goptions طرف دھوکے کیا گیا ہے کہ یہ ایک سر،. میں پردے اور ای میلز کے طور پر تمام ثبوت ہے کہ براہ مہربانی نوٹ کریں. لیکن سب سے پہلے معذرت میری: کے بارے میں 2 ہفتے پہلے میں نے اپنے نئے Goption اکاؤنٹ میں 500 $ جمع اور میں اپنے معمول کی تجارت کرنا شروع کر دیا، میں آپ کو ایک خریداری کا آرڈر اور ایک سٹاپ آرڈر ڈال کر سکتے ہیں جہاں یہ ہے، فاریکس ٹریڈنگ کے نظام کا استعمال کرتے ہوئے سے محبت کرتا تھا کہا جاتا. اس کے ساتھ میں انتہائی مثبت تھا اور میرے لئے WINING یہ غیر سٹاپ تھا. میں نے ایک دن کے بارے میں 8 سے 20 جو دہ تجارت اوسطا کیا 3 1 ایک دن کھو دیتا تھا، تو یہ میرے لئے بڑے منافع تھا، اپنے اکاؤنٹ 2 ہفتوں کے اندر $ 7595 $ 500 سے چلا گیا. یہ میرے لئے تک حیرت انگیز تھا! میں سب سے پہلے واپسی منسوخ کر دیا گیا پر، 5000 $ واپس پر لاگو جب دن، تو میں اس کے لئے reapplied اور پھر منسوخ کر دیا گیا. پھر میں نے اکاؤنٹ کے ساتھ ایک مسئلہ ہے کہہ رہے ہیں کہ ان کی تکنیکی پی پی ایل کے 1 میں سے ایک فون آیا ہے. مجھے ای میلز بھیجنے اور لائیو چیٹ پر ان کے ساتھ چیٹنگ کی ایک پورے دن کے بعد، وہ کہانیاں کے ساتھ آئے تھے اپنے اکاؤنٹ کے بارے میں کیا کر سکتے ہیں کہ کوئی بات نہیں ہے کہ، میں نے اپنے نئے میں 500 $ جمع کرے گا ایک نیا اکاؤنٹ دوبارہ کھولنے کرنا پڑے گا میرے لئے ایک 500 $ اچھال کے ساتھ اکاؤنٹ شروع کرنے کے لئے، یا اپنے 500 $ کے ساتھ اپنے کریڈٹ کریڈٹ کارڈ کر سکتے ہیں. میں 500 $ اچھال نہیں کرنا چاہتا، میں آپ کو واپس لے سکتے ہیں سے پہلے ایک مخصوص حجم بنانے کے لئے کی ضرورت ہے. لیکن وہ اچھال لے یا اپنے کریڈٹ کریڈٹ کارڈ کے لئے مجھے مجبور کر رہے ہیں. میں لوگ جانتے ہیں بلکہ جہنم پر کیا جا رہا ہے، انٹرنیٹ پر اٹھائے جانے والے تمام scammers کی ضرورت نہیں ہے، یہ پی پی ایل نے تم لوگوں کے بارے میں بند کر دیا حاصل کرنے کے لئے انٹرنیٹ، scammers کی صرف، اس جا رہا ہے کس حد تک، کیوں ٹی سے aren ہے لیکن کس حد تک جانے کے لئے جا ان چیزوں ہیں. مجھے میرے پیسے مربع کرایہ اور ابھی تک جرم کے لئے تمام طریقے جیت لیا، اور کچھ نہیں ہوتا جیتا. میں قانون میں لونگا انہیں روک نہیں کر سکتے ہیں تو میں نے انٹرنیٹ پر تلاش کر سکتے ہیں کبھی ویب سائٹ پر اس پوسٹنگ ہو جائے گا.