Tüm brokers 1




Tüm Brokerler İkili opsiyon broker tam listesi aşağıda, şu anda onları web'de yerde listelenen bulmak için benim yeteneği dışında herhangi bir sırayla düzenlenmiş değildir. Yakında bu liste kendi ana sayfasına değerlendirme bağlantıları (biz onları varsa), kendi kara değerlendirmesi ve kısa notlar ve bir link ile gelişmiş olacak Ben Goptions tarafından kandırdı edildiğini Bu kafaları yukarı. Ben ekran ve e-postalar gibi tüm kanıtları olduğunu lütfen unutmayınız. Ama ilk üzgünüm benim: Yaklaşık 2 hafta önce benim yeni Goption hesaba 500 $ yatırılır ve benim normal esnaf yapmaya başladı, ben bir alış emri ve bir stop emri koyabilirsiniz budur, Forex denilen orada ticaret sistemi kullanılarak ekledi. Bu ile ben son derece olumlu oldu ve benim için yeme bu durmaksızın oldu. Ben, bir günde yaklaşık 8 ila 20 esnaf ortalama yaptım 3 1 gün kaybeder vardı, bu yüzden bu benim için büyük karlar oldu hesabım 2 hafta içinde $ 7595 $ 500 ila gitti. Bu benim için şaşırtıcı oldu kadar! Ben ilk para çekme iptal edildi de, 5000 $ çekilme uygulanan gün, o zaman ben bunun için yeniden uygulanabilir ve tekrar iptal edildi. Sonra hesabı ile ilgili bir sorun olduğunu söyleyerek teknik ppl 1 bir çağrı aldım. Bana e-posta göndermek ve canlı sohbet onlarla sohbet tam bir gün sonra, hikayeleri ile geldi senin hesabın konuda yapabileceği bir şey olmadığını, onlar benim yeni içine 500 $ depozito yeni bir hesap yeniden zorunda kalacak Benim için 500 $ sıçrama ile hesap baştan başlamak, ya da senin 500 $ ile kredi kartımı kredi olabilir. Ben 500 $ sıçrama istemiyorum, ben size çekmeden önce belli bir hacim yapmak gerektiğini biliyorum. Ama sıçrama almak veya kredi kartı kredi beni zorluyor. Ben çocuklar biliyorum ama cehennem neler olup bittiğini, internet üzerinden alınan tüm scammers yok bu ppl adamlar hakkında durdu alıyorum internet, dolandırıcıların sadece bu gidecek ne kadar, neden değiller ama ne ne kadar gidecek bu işler vardır. Paramı kare ücret ve henüz suç tüm yol kazanır ve hiçbir şey olmuyor kazandı. Ben hukuk I will onları durduramaz eğer internet üzerinde bulabileceğiniz hiç web sitesi bu ilanıyla olacaktır.